Upp å hoppa

Nej men nu ska jag skicka iväh Michela till skolan och stoppa Pixie i vagnen för att promenera in till stan.

Ska försöka göra bort lite ärenden och sen lunch med Linda, gå förbi arbetsförmedlingen för att hitta en till som vill jobba :) Sen hem å kratta, jag kommer att ha utvecklat värsta arm musklerna innan jag är klar med gården haha

förresten snart är det Sweden Rock.. eller snart och snart men inom en smärtfri framtid i alla fall :)

http://www.swedenrock.com/index.cfm?pg=1&pr=0&lg=1 Åh dit vetja. Jag ska  i alla fall digga Rob Zombie men är sur att jag förmodligen missar Joan Jett :( Men det blir hur bra som helst oavsett vad jag missar... ja haha ifall jag inte missar flyget dit då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0