Sunday lovely sunday

Härlig dag idag, så jag ska snart pallra mig ut på en promenad, måste bara återhämta mig efter gårdagen en liten stund till.

Jag hade en super kväll igår och är jätte glad över alla som kom och fira och roa sig med mig igår, tack :) Nog för att det kanske intogs en liten smula fler förfriskningar än tänkt men haha så kan det gå ;)

Fredrik har börjat måla i Michelas rum nu, och det gott folk är på tien för hennes rum, stackare, ser för djävligt ut haha speciellt nu när vi plockat ner allt och detta allt ligger på golvet... kaos är va det är.    I detta kaos bor min dotter just nu men snart så ska ni få se vad fint det blir :)
Ja alltså hon har en säng haha, vi hade bara kastat den gamla och nu har hon en ny, så att så synd är det inte om henne att hon inte ens har en säng hehe.

Nej nu ska det grejas (efter vilan i soffan dvs) och promeneras, planteras om blommor osv :)

Ha en kanon dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0