påskriskriget

Att det är vår är fasiken årets bästa nyhet, vilken härlig känsla, har mer energi än på länge :) skönt. Vi har hunnit med en massa promenader, fixat massor hemma, jag har fixat massa med firman, organiserat, hittat lite ny personal, nya jobb, nu jä'lar händer det grejor :) lycka.

Har också hunnit kriga med min katt om påskriset, hon tycker det ska ligga på golvet med vattnet sprättat runt hela köket medans jag däremot anser det ska stå fint på bordet, nu har jag vattensprutan redå och Isis den lilla luringen vet inte vad som väntar, men riset ska stå kvar, punkt slut.

                                                      

Städade ena firmabilen idag hehe det behövdes, hittade en massa roligt och kan tillägga att man märker att det är kvinnor och inte män som sitter i den ;)

Nu lite middag, enkelt men gott - tomat-vitlökssås med pasta blir det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0