mör kropp

Idag gick jag väldigt långt, mycket mycket långt. haha nej men det var skönt. är bara mör just nu. Eh just ja en sak som stör mig är att jag förlagt grejen jag har för att få ut bilderna från kameran, vad den nu heter, inte kabel haha men en sån där man lägger minneskort i, borta puff gone. Irriterande, ska leta mer imorgon.

Satt på köksgolvet med michela och Pixie idag , jag och Michela kittlade varandra och allmänt busade, Pixie blev livrädd, gaaaah , sen visste hon inte riktigt vad hon skulle tro, vem av oss som var den som var dum, stackare, hade glömt att barn blir orolig för sådant, de vet inte riktigt om det är på riktigt eller skoj.

Valborg på lördag, vad göra vad göra? Brasa kanske, ja jag vet inte riktigt. Jobbar först på dagen och sen får vi väl se vart det leder. Hade glömt bort att det var nu fniss. Nej men nu slänger jag mig på soffan och glor på lite TV. Det är en dag imorgon också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0