Love

Varför finns det människor som gör att ens hjärna sprängs.... why?? Hur man än försöker så kan man inte motstå att vilja slappa till dem och skrika "men väx upp nån gång, tönt" Man vill slå oh sparka , skaka och jag vet inte vad. Men vuxna människor som beter sig som barnrumpor driver mig ibland till vansinne, observera ibland.

Har suttit och skurat bort min sura min tillsammans med Michela, vi har suttit och tittat på teckningar gjorda av henne och teckningar gjorda av mig, när vi var barn... hahahahaha galet roligt, specielt de med text till, " jag har 3 stora fotter och kan stampa med dem , ordentlig.
Michela skrattade och botade min irritation. LOVE 

nu ska jag bara va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0