hemma igen

Veckan hemma har gått så fort och jag har inte alls hunnit med, var först deprimerad över all snö men det har kagt sig nu , istället gläds jag åt att snön tinar och solen skiner :) Men längtar efter min nästa resa, vart det än bar av, skönt med pauser från vardagen och fylla på med livsglädje och energi.

Sitter och funderar på lite bio, några förslag?? Gillar fantasy och dyl, fnderar på sucker punch, sen ska jag ju så klart se nya x men och green lantern, ja nya twilight också men det är ju länge kvar :(. Igår satt vi kolla på superhero movie med ungarna haha tur man har dålig humor så att man kan skratta åt sån skit ;)

 längtar efter att vandra här

 och strandpromenera här

Ne men ska kanske ta tag i att städa lite marsvinsbur så det inte börjar lukta bajs här hemma :S


Kommentarer
Postat av: Helena

Va? Inte menar du att det finns nåt bättre än ett smutsigt umeå i "Vårskrud"? haha.. hittade en resa till marocko för under tusen spänn (!!) men alldeles för kort varsel och mitt i husförsäljning så det blidde inget :-D Fy fan!

2011-04-08 @ 20:24:34
URL: http://blogg.vk/e-lack
Postat av: Heidi

Ja haha va ute en sväng och gick igår, bajs överallt... suck, äckligt.

Men det kommer nog billiga resor senare i vår eller kanske i höst, då kanske ni har möjlighet :)

2011-04-10 @ 10:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0