enerverande katt

Oj fasiken vad trött jag var igår, haha fattar inte riktigt varför, men man har väl svackor ibland. en del av mitt uttröttande moment kan vara vår kisse Isis som är på löpen och jamar jamar och jamar, gnider sig, åmar sig, ropar och har sig. Det krävs mental styrka att kunna bita ihop och inte kasta ut henne haha.

Idag hade jag tänkt promenera ner till stan, har väl fortfarande tänkt det men har lite kluvenhet i mig, för det kommer säkerligen börja regna... är inte sugen på att bli blöt, inte alls sugen. Iofs kan jag ju hoppa på bussen under vägen ifall det börjar regna.  Ska göra lite ärenden och sen kanske inhandla lite grejs till barnen för de behöver lite vår kläder och dyl.

Är också väldigt sugen på att baka, något smaskigt, vet bara inte riktigt vad, egentligen ska jag bara passa på och jobba, men det tar jag ikväll.. kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Nyman

Fattar precis hur galen du kan känna dig på katten. Har två som är på löpen nu och ingenting i lägenheten får vara ifred..det är tuggande,gnidande och avgrundsvrål. Det värsta är att det inte går att ryta ifrån för de gör samma sak en sekund senare. ÅÅÅH vad irriterande!!

2011-04-12 @ 10:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0